Meest gestelde vragen over

Bestellen

Stap 1: Plaats de gekozen items in je winkelmand.

Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand, controleer de inhoud en klik vervolgens op ‘doorgaan naar afrekenen’.

Stap 3: Vul je persoonlijke gegevens en de gewenste bezorgoptie in. Controleer alles zorgvuldig en klik op ‘doorgaan naar betalen’

Stap 4: Kies voor de gewenste betaalmethode.

Stap 5: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.

Wil je na het plaatsen van je bestelling nog iets wijzigen aan je bestelling? Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met info@kayliez.nl. Indien jouw bestelling nog niet verwerkt en/of verzonden is, kunnen er eventueel nog aanpassingen gedaan worden.

Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan? Geen probleem, je bestelling wordt dan automatisch geannuleerd. Heb je toch twijfels? Dan kun je altijd een mail sturen naar info@kayliez.nl.

Nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice via info@kayliez.nl