Meest gestelde vragen over

Betalen

Het is alleen mogelijk via de beveiligde betaalomgeving van iDeal te betalen.

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelmand verzilveren bij “waardebon toepassen” in het vakje “couponcode”. Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. Tijdens het afrekenen kunt u één kortingscode per bestelling gebruiken.

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?

-Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven

-Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen

Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een mail sturen naar info@kayliez.nl zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice via info@kayliez.nl