Meest gestelde vragen over

Garantie

Kwaliteit is zeer belangrijk voor KAYLIEZ. Daarom geven wij op al onze producten garantie. De garantietermijn per productgroep zie je hieronder:

Productgroep

Garantietermijn

Sieraden

Tassen & portemonnees

Overige accessoires

3 maanden op productiefout

6 maanden op productiefout

3 maanden op productiefout

garantietermijn per Productgroep

Sieraden | 3 maanden op productiefout

Tassen & portemonnees | 6 maanden op productiefout

Overige accessoires | 3 maanden op productiefout

  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  • Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper.
  • Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij.
  • Beschadigingen door water en/of vuur.
  • Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring.
  • Verkeerd gebruik (zoals het vervoeren van ongebruikelijke voorwerpen).
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door reinigen met chemische middelen.
  • Verlies van achterkantje oorbellen.

Geen recht op garantie maar wil je je product wel graag laten maken? Neem dan contact op via info@kayliez.nl zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.

Nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice via info@kayliez.nl