Meest gestelde vragen over

Retourneren

Het is mogelijk om één of meerdere producten te retourneren. Volg hiervoor het bovenstaande schema.

Dit is afhankelijk van de retourmethode die je kiest.

Retourneren via het afhaalpunt is gratis.

Voor retourneren via PostNL zijn de verzendkosten voor rekening van de klant.

Bij KAYLIEZ heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, ongebruikt, onbeschadigd en eventueel voorzien van de originele verpakking, retourneert. Bewaar je retourbewijs totdat we je retour hebben verwerkt.

Indien online (sale)aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er de mogelijkheid om deze te retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Indien je geen retourformulier hebt ontvangen, is het ook mogelijk om een briefje toe te voegen aan jouw retourzending met daarop duidelijk jouw naam, e-mailadres, het ordernummer en de aankoopdatum. Het is ook mogelijk een retourformulier uit te printen, in te vullen en toe te voegen aan jouw retourzending. Download hier

Zodra we jouw retourzending ontvangen hebben sturen we je een e-mail. Daarna kan de verwerking van jouw retourzending maximaal 3 dagen duren. We sturen je een e-mail als deze retour verwerkt is, dan ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening.

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Retourneren via afhaalpunt is gratis. Alle andere retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Retourneren van gepersonaliseerde producten is niet mogelijk.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons kantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@kayliez.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de items waar het om gaat.

Nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice via info@kayliez.nl